ماله پروانه ای

ماله موتوری

ماله پروانه ای

ماله موتوری

شمشه

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۳۹ ب.ظ

کارکرد شمشه همانند ماله و جهت هموار و یکدست کردن محل بتون ریزی  مورد استفاده قرار می گیرد  با این تفاوت که از دقت و کیفیت بیشتری نسبت به ماله برخوردار است و در دو نوع شمشه برقی و شمشه موتوری در ابعاد مختلف ارائه می شود.

شمشه

 

کارکرد شمشه همانند ماله و جهت هموار و یکدست کردن محل بتون ریزی  مورد استفاده قرار می گیرد  با این تفاوت که از دقت و کیفیت بیشتری نسبت به ماله برخوردار است و در دو نوع شمشه برقی و شمشه موتوری در ابعاد مختلف ارائه می شود.

بعد از بتن ریزی و پخش کردن بتن، سطح کار توسط شمشه موتوری یا شمشه برقی تسطیح می گردد.

شمشه موتوری در انواع برند ها نظیر شمشه موتوری اینارکو اسپانیا با تیغه ی 2 متری و 6 متری و شمشه ماله موتوری کوپاز موجود است.

 

ماله موتوری

شمشه موتوری دارای یک موتور می باشد و معمولاً موتور هوندا بر روی آن بسته می شود. کار کردن با شمشه موتوری یا شمشه برقی بسیار آسان می باشد و همانطور که گفته شد کیفیت کار با شمشه موتوری به مراتب بالاتر از ماله می باشد و همچنین سطح بیشتری را می توان در طول روز صیقل کرد.

شمشه موتوری قابل تنظیم ، سبک و دارای دقت بسیار بالایی می باشد.

بعد از صاف کردن و اصطلاحاً شمشه کردن میتوان جهت لیسه کشی از ماله موتوری یا ماله پروانه استفاده کرد.

عکس شمشه موتوری :

 

عکش شمشه ماله موتوری

 

 

منبع:سایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۵
Hessam 24

نظرات  (۱)

 تولید کننده انواع کوپلر مورد استفاده در صنعت ساختمان با بالاترین کیفیت، کوپلر استاندارد، کوپلر بغل پیج، کوپلر راست و چپ، کوپلر انتهایی، کوپلر میانی، کوپلر تبدیل، کوپلر موقعیت و تمامی کوپلرهای ساختمانی از تولیدات این مجموعه می باشد. کوپلر استاندارد یا کوپلر رزوه راستگرد به عنوان پر مصرف ترین کوپلر در همه جای سازه بتنی قابلیت مصرف دارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی