ماله پروانه ای

ماله موتوری

ماله پروانه ای

ماله موتوری

انواع ماله پروانه ای(هلیکوپتری)

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۷ ب.ظ

1-ماله هلیکوپتری سریPMT24/PMT30
2-ماله هلیکوپتری مدلهای PMT36/PMT42/PMT46
3-ماله هلیکوپتری سری PRT73


1-ماله هلیکوپتری سریPMT24/PMT30

این دستگاهها برای پرداخت حرفهای در سطوح کوچک و باقابلیت پرداخت گوشه ها و کنار ستون ها و لبه ها مورد استفاده بیشتر دارند.خصوصیت وزن کم این دستگاه و با پوشش عرض کاری 61 و76 سانتی متری، مناسب برای استفاده در کلیه کارهای سبک ونیز پروژه های ساختمانی ماله کشی مناسب میباشد. هزینه نگهداری کم و طول عمر آن زیاد است.



2-ماله
هلیکوپتری مدلهای PMT36/PMT42/PMT46
این گروه از ماله های هلیکوپتری (با قطر91و 106و 117 سانتی متر) عرض کاری بیشتری را تحت پوشش قرار داده و برای هر نوع عملیات پرداخت و صیقل دادن بتن در سطوح وسیع ایده ال است. با انواع تیغه های کامبینیشن و فینیشینگ مخصوص خود میتواند مورداستفاده قرار گیرد. هزینه نگهداری کم و طول عمر آن زیاد است.




3-ماله هلیکوپتری سری PRT73

این دستگاه ماله هلیکوپتری (موتوری) با همراه موتور ویبراتور امکان حمل نفر برای پرداخت بتن در حجم بالا در مقیاس زیاد مناسب میباشد. کار با این دستگاه به گونه ایست که کاربر بانشستن و هدایت دستگاه، در زمان کمتر و سرعت بیشتر، منطقه بیشتری را پرداخت مینماید که از لحاظ زمانبندی در اجرای پروژه،مقرون به صرفه میباشد. با سطح پرداخت 1860 میلیمتری، این دستگاه به پیشرفت پروژه سرعت بیشتری میدهد.




منبع:pershiasahar.com
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۳
Hessam 24

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی